Hoe wij je kunnen helpen?

Huawei of working

Huawei heeft The Fixables uitgekozen als samenwerkingspartner om voor Huawei klanten ook de in garantie reparaties uit te voeren. Dat betekent dat je bij ons de beste reparatie krijgt met originele onderdelen van Huawei.

Het is wel belangrijk om hierbij een aantal stappen te volgen:

  1. Bel met een van onze winkels om het probleem aan je toestel toe te lichten en zorg ervoor dat je het serienummer (imei) bij de hand hebt
  2. Wij controleren dan eerst of het toestel inderdaad nog in de garantietermijn valt
  3. Vervolgens vragen wij je langs te komen om het toestel te inspecteren en de diagnose te stellen van het probleem
  4. Wanneer het benodigde onderdeel op voorraad is kunnen wij vaak binnen 1 uur (afhankelijk van drukte) het probleem oplossen.
  5. Mocht het onderdeel niet op voorraad zijn, kan het toestel achtergelaten worden en informeren wij je wanneer het toestel weer gefixt is.

Om je privacy te waarborgen vragen wij je om niet de toegangscode door te geven, maar het toestel in onderhoudsmodus af te geven. In de winkel kunnen wij je hierbij helpen. Als dit niet mogelijk is vanwege het defect, dan zullen wij om de kwaliteit van de reparatie te waarborgen toch om de toegangscode vragen.In een aantal situaties geldt de Huawei garantietermijn niet meer: Val-, stoot, of vochtschade, reeds opengemaakt door derden, het rooten van je apparaat.

Bel of kom langs in één van onze winkels

Relax, we can fix almost everything

Huawei in garantie reparaties is altijd eerst bellen naar een winkel om te checken of het onderdeel op voorraad is en je dus niet voor niets komt